Strona główna » Wiedza
WIEDZA
DIGITAL BOOSTER – Czyli jak uzyskać przewagę komunikacyjną nad konkurencją?
Jak uzyskać pewność, że przygotowane kreacje statyczne / bannery są stworzone w poprawny sposób? Jak zweryfikować wpływ przygotowanych kreacji na wizerunek i preferencję marki? Jak być o krok przed konkurencją i komunikować skuteczniej i w sposób zrozumiały? Wsparcia w tych obszarach udzieli Ci produkt Digital Booster – czyli kompleksowe badanie jakości i perswazyjności kreacji. Powiedz „sprawdzam” zanim komunikację Twojej marki zweryfikuje rynek lub konsumenci.
6 praw, o których warto pamiętać w kontekście Consumer Insights.
Można by również zadać pytanie: dlaczego dane to nie wszystko i warto je uzupełnić o dodatkową perspektywę? Zanim jednak przejdziemy do właściwej listy praw, o których warto pamiętać w kontekście Consumer Insights, zdefiniujmy czym jest ów insight.
Autor Krzysztof Majkowski
Tajniki Marketingu Mix Modelingu – DIMAQ Voice
W ramach prezentacji na webinarze z cyklu DIMAQ Vioce pt. „Marketing Mix Modeling: jak ocenić efektywność działań marketingowych i zoptymalizować przyszłą komunikację?” przedstawione zostały informacje na temat projekcji Marketingu Mix Modelingu (MMM), jego funkcjonowania, obszaru biznesowego, na który może odpowiadać oraz wpływu wniosków z MMM na efektywność działań marketingowych. Poniższy artykuł stanowi esencję tej prezentacji, koncentrując się na kluczowych zagadnieniach przedstawionych podczas wystąpienia.
Consumer 360
Jak zbudować pełny obraz konsumenta i strategii komunikacji. Zrozum, zdefiniuj i zweryfikuj grupę docelową pod kątem aktualności i dopasowania.
Jak zoptymalizować media PAID, rozwinąć media OWNED oraz umocnić pozycję mediów EARNED? O korzyściach Modelowania POEM.
W dobie dynamicznie zmieniających się trendów społecznych, kulturowych oraz technologicznych coraz ciężej nadążyć za potrzebami i oczekiwaniami konsumentów. Zmiany w podejściu do planowania mediów są nieuniknione, jednak decyzje związane z ich implementacją mogą stanowić wyzwanie. Narzędziem pomocnym w budowaniu skutecznej strategii marketingowej może być Modelowanie POEM, które pozwala znaleźć odpowiedzi na pytania jak zoptymalizować media płatne (Paid), jak rozwinąć media własne (Owned) oraz umocnić pozycję mediów pozyskanych (Earned).
Jak modelowanie marketing mix z wykorzystaniem open-source pozwoliło agencji YOTTA na szybką optymalizację media mixu marki
YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa w obszarze danych i technologii. Jako część Publicis Groupe realizuje projekty analityczne, badawcze i technologiczne, wspierając wzrost biznesu.
Dlaczego to właśnie marketerzy powinni dziękować za ChatGPT
ChatGPT, sztuczna inteligencja, artificial creativity (sztuczna kreatywność) to obecnie jedne z najpopularniejszych tematów poruszanych na świecie, także w kontekście biznesowym. Algorytmy napędzające rozwiązani AI rozwijają się w bardzo dynamiczny sposób. ChatGPT 3, który pojawił się w listopadzie 2022 i wywołał całą lawinę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencje w generowaniu tekstów, grafiki czy kodu programów był jeszcze w wielu aspektach narzędziem niedoskonałym. Np. komunikacja ograniczała się tylko do tekstowego zadawania pytań, choć w sposób zbliżony do języka naturalnego. Wprowadzony niecałe pół roku później jego następca ChatGPT 4 oferuje już nie tylko odpowiadanie na pytania, lecz zupełnie nowy poziom interakcji z dostarczanymi przez nas materiałami. Najnowsza wersja wynosi interakcje na zdecydowanie wyższy poziom, możemy już nie tylko zadawać pytania, ale wysłać obrazek lub film, który zostanie odpowiednio zinterpretowany przez bota.
Utarte ścieżki, które prowadzą na manowce, czyli mylne przekonania na temat OOH
Przez lata w naszych głowach utarły się różne poglądy na temat OOH i jego wpływie na biznes czy budowanie marki. Co to są za przekonania i czy warto się nimi kierować? Czy w dobie cyfrowej rewolucji, która dzieje się na naszych oczach, należy je porzucić raz na zawsze?
CASE STUDIES
Zobacz jak nasze podejście wdrażamy w praktyce. Poznaj nasze case studies.