NASZA MISJA

Yotta to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii. Specjalizujemy się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych.

Jesteśmy częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opieramy na wieloletniej współpracy z Klientami agencji mediowych, kreatywnych, performance’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych.

W Yotta potrafimy patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Poprzez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.

ZESPÓŁ YOTTA

W Yotta oferujemy zarówno doradztwo biznesowe jak i odpowiadamy za wdrożenia. Jako praktycy z wieloletnim doświadczeniem potrafimy nie tylko doradzić klientom, co i kiedy powinno być zrobione, ale jesteśmy również w stanie taki projekt dla nich zrealizować. W naszym zespole posiadamy zarówno doświadczonych konsultantów, doradców klienta jak i ekspertów dziedzinowych, specjalizujących się m.in. w badaniach, analityce, gromadzeniu, przetwarzaniu oraz wizualizacji danych, adoperations, strategii i wdrożeniach z zakresu AdTech i MarTech, webanalityce, a także developmencie.

POZNAJ NASZYCH LIDERÓW

Anna Sakowicz

GENERAL MANAGER YOTTA, CHIEF DATA AND ANALYTICS OFFICER PUBLICIS GROUPE

Związana z rynkiem komunikacji marketingowej od 2000 roku. W 2013 r. dołączyła do Starcom Mediavest Group jako Chief Digital Officer, wraz z powstaniem Grupy Publicis w 2016 roku objęła stanowisko Chief Digital, Data&Analytics Officera. 

Czytaj więcej

Obecnie jako Chief Data & Analytics Officer i członek zarządu całej Publcis Groupe w Polsce, czuwa nad rozwojem kompetencji z obszaru analityki, badań, business intelligence, technologii oraz strategii danych. Swoją pracę zawodową rozpoczęła w domu mediowym Mindshare (GroupM).​

Od 2014 roku jest wiceprzewodniczącą Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od kilkunastu lat jest wykładowczynią Szkoły Głównej Handlowej, stałą prelegentką najważniejszych konferencji i warsztatów branżowych oraz jurorką w konkursach reklamowych (Mixx Awards Polska i Europe, Effie) ​

W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez Internet Advertising Bureau (IAB). W 2016 r. znalazła się wśród finalistek konkursu Bizneswoman Roku. ​

Z wykształcenia jest ekonomistką, absolwentką kierunku Finanse i Bankowość oraz Podyplomowych Studiów Marketingu i Strategii Marketingowych SGH. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji managerskich i przywódczych („Management” ICAN Institute, „Maestro – orchestrating Client Value” – WPP Executive Development oraz „Leadership Academy” – Center for Leadership).

Michał Kaliński

BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR

Posiada ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu procesami sprzedażowymi na rynku mediów. 
Jest doświadczonym menadżerem w rozwoju biznesu, produktów i zarządzania zespołami sprzedażowymi.

Czytaj więcej

W strukturach Publicis Groupe od 2022 roku, gdzie odpowiada za relacje z klientami i analizę ich potrzeb biznesowych, a także strategię i model sprzedaży produktów YOTTA. Swoje działania jako Business Development Director koncentruje na wsparciu klientów w podejmowaniu decyzji biznesowych popartych praktycznymi rekomendacjami i wdrożeniami.

 

Doświadczenie zawodowe zdobywał zarządzając zespołami sprzedażowymi w Telewizji Polskiej, Clear Channel Polska czy też będąc odpowiedzialnym za negocjacje korporacyjne w Grupie Bauer Polska.

BEATA SOKOŁOWSKA

RESEARCH DIRECTOR

Ma ponad 20-letnie doświadczenie badawcze ze specjalizacją w badaniach efektywności komunikacji i mediów. 

Czytaj więcej

Od 2005 roku pracuje w szeregach Publicis Groupe, od lat stoi na czele Research – zespołu badaczy odpowiedzialnych za tworzenie i realizację badań na rzecz klientów oraz Publicis Groupe a także współpracę z zewnętrznymi instytucjami badawczymi. Zarządza Toolboxem – parkiem narzędziowym dostępnym dla wszystkich agencji Publicis Groupe. ​

Pomysłodawczyni i współtwórczyni serii eksperymentalnych projektów badawczych Beyond Awarness Study, stworzonych specjalnie na potrzeby agencji mediowych i skoncentrowanych na mediach tj. TV, radio, OOH i digital. ​

Wcześniej związana była z Amer Nielsen oraz Kraft Foods, gdzie w roli brand managera odpowiadała za komunikację marki w Polsce i zagranicą.

IRYNA ILKIV

HEAD OF TAAG

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z technologią Ad i MarTech.

Czytaj więcej

Od 2014 roku związana z Publicis Groupe, obecnie zarządza zespołem TAAG (Technology & Activation Group). Na co dzień doradza Klientom, jak skutecznie wdrożyć technologie, gromadzić i analizować dane. Zafascynowana możliwościami, które oferuje technologia oraz dane, doskonale wie jak je umiejętnie wykorzystać w pracy z Klientem. ​

Od 2019 roku uczestniczy w projektach Komisji Unii Europejskiej jako ekspertka specjalizująca się w tematach związanych z technologią i danymi. ​

Doświadczenie zawodowe początkowo zdobywała po stronie dostawcy technologii i wydawcy, a obecnie po stronie agencji mediowej. Pracowała dla największych klientów z różnych branż: telecom, e-commerce, FMCG, automotive, finanse.

JOANNA MAKOLĄDRA

HEAD OF DATA ANALYTICS

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie analityczne, specjalizuje się w zaawansowanych analizach efektywności komunikacji i mediów.

Czytaj więcej

Od 2012 roku pracuje w szeregach Publicis Groupe, a od 2020 roku stoi na czele zespołu Data Analytics w ramach Data Science, odpowiedzialnego za tworzenie i wdrażanie rozwiązań analitycznych dla klientów Publicis Groupe w Polsce oraz współpracę z klientami zewnętrznymi (w tym międzynarodowymi). ​

Na co dzień doradza Klientom, jak skutecznie maksymalizować efektywność kampanii marketingowych, w tym jak optymalizować media, nie tylko w ujęciu krótkookresowym, ale również długookresowym; w jaki sposób zarządzać poszczególnymi elementami marketing-mixu, aby czerpać jak najwięcej z efektów synergii występujących między nimi; jak ewaluować efektywność kampanii digital z perspektywy nie tylko kosztów pozyskania nowych klientów, ale również z perspektywy długookresowej, mierząc wartość prognozowanych zysków oraz wyceniać wartość klientów w czasie; jak analizować bazy klientów (scoring & segmentacja) w celu optymalizacji strategii dotarcia. ​

Posiada również ponad 3-letnie doświadczenie w obszarze Business Integracji dla agencji Performics, zapewniające solidne podstawy w obszarze danych & technologii, ze szczególnym uwzględnieniem webanalityki (w tym certyfikat Google Analytics). Pracowała dla klientów takich jak: Allegro, GSK, T-Mobile, Frisco, Semilac, Vectra, Vivus, VISA, Sandoz, Samsung, Grupa Żywiec.

LECH ZABŁOCKI

HEAD OF BUSINESS INTELLIGENCE

Posiada ponad 18 letnie doświadczenie w zakresie analityki danych, project managmentu i product ownershipu w obszarach wizualizacji, inżynierii danych i tworzenia oprogramowania.

Czytaj więcej

W Publicis Groupe od 2015 roku, gdzie specjalizuje się w wysokiej jakości systemach raportowania, budowaniu procesów ETL i ELT oraz projektowaniu złożonych, zorientowanych na wiedzę systemów Business Intelligence. Bogate doświadczenie w dostępnych technologiach pomaga mu tworzyć rozwiązania najlepiej dopasowane do ekosystemu informatycznego klienta.​

Karierę rozpoczynał w Acxiom Polska jako analityk, następnie na stanowisku starszego analityka zajmował się modelowaniem danych badawczych w Grupie IQS. Kolejnym etapem kariery było stanowisko głównego specjalisty w Orange gdzie odpowiedzialny był za analizy geomarketingowe, wizualizacje oparte o mapy oraz modelowanie mikrorynków i przepływów klientów. Następnie w BPO Poland zajmował się analizą danych z systemu CRM oraz rozwijał kompetencje związane z Business Intelligence. ​

Pracował dla klientów tj.: Grupa Żywiec/ Heineken Group, Allegro, Żabka, L’Oréal, Frsico, Credit Agricole, T-Mobile, Samsung, Getin Bank, McCormick.

PaULINA BOROWSKA

BUSINESS INTEGRATION LEAD MEDIA & PERFORMANCE

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w badaniach rynku, mediów i konsumentów, analityce efektywności mediów, a także w planowaniu i zakupie mediów digitalowych.

Czytaj więcej

W Publicis Groupe od 2023 roku, gdzie zarządza zespołem Business Integration, odpowiedzialnym za współpracę z agencjami mediowymi i performance. Wspiera Klientów w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych w oparciu o rozwiązania technologiczno-analityczno-badawcze oferowane przez YOTTA. Dba o generowanie wartości dodanej przez budowanie oferty zintegrowanej, odpowiadającej na bieżące wyzwania i potrzeby klientów.
Z wykształcenia ekonomistka i socjolożka. Wcześniej w agencji mediowej, odpowiedzialna była zarówno za planowanie i zakupu mediów, jak i analitykę – mierzenie efektów biznesowych komunikacji mediowej. Posiada również doświadczenie w pracy w agencjach badawczych. W swojej karierze pracowała dla klientów z branży FMCG, healthcare, telecom, elektronika.

Krzysztof Majkowski

OPERATIONAL EXCELLENCE, CREATIVE & INFLUENCE LEAD

Posiada 19-letnie doświadczenie w insightach, badaniach komunikacji, rynku i konsumentów, analityce i nowych technologiach.

Czytaj więcej

W Publicis Groupe od 2018 roku. Odpowiada za identyfikację obszarów wzrostu biznesu, dostarczanie rozwiązań opartych na technologii, danych i insightach. W zakres jego odpowiedzialności wchodzi realizacja projektów konsultingowych oraz strategicznych, a także rozwój dedykowanych narzędzi. Dba o wspieranie rozwoju kultury Data & Tech@Heart – twórca Think Data i Data Science Academy – programów budujących kulturę pracy w oparciu o dane w ramach Publicis Groupe a także ATOM framework – autorskiego programu Publicis Groupe pozwalającego na rozwijanie data – driven creativity.​

Z wykształcenia ekonomista, absolwent kierunku Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne na SGH. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowanymi, międzynarodowymi zespołami składającymi się z badaczy, analityków i programistów. Keynote speaker i członek PTBRiO. ​

Wcześniej pracował w Ipsos, Nielsen, NM Incite, Face Group (Londyn), Gemius. W swojej karierze pracował m.in. dla klientów takich jak Wedel, Nestle, Sony, AT&T, AkzoNobel, Kraft/Mondelez, TP SA, Orange, TVP SA, mBank, Jeronimo Martins, Carrefour, Real, ReckittBenckiser, Diageo i Barclays.

JOANNA NOWIK

BUSINESS INTEGRATION MANAGER MEDIA

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy nad strategiami, planowaniem i badaniem efektywności mediów dla marek i marketerów.

Czytaj więcej

W strukturach Publicis Groupe od 2018 roku, obecnie jako Business Integration Manager wspiera Klientów w pokonywaniu wyzwań, proponując kompleksowe rozwiązania technologiczno-analityczno-badawcze, które dostarczają praktycznych i gotowych do wdrożenia rekomendacji. Wykorzystując nowoczesne rozwiązania biznesowe w zakresie analizy danych i raportowania, oparte o najnowsze technologie, pomaga klientom podejmować trafne i efektywne decyzje wspierające realizacje celów biznesowych, marketingowych czy komunikacyjnych. ​

Karierę rozpoczęła w agencji mediowej Mediacom Warszawa. Współpracowała z klientami z branż takich jak: FMCG, OTC, telekomunikacja, handel, w tym e-commerce, finanse & ubezpieczenia. Pracowała m.in. dla klientów takich jak Ringier Axel Springer Polska, Bahlsen, Play, Sony Mobile, Sony Playstation oraz Grupa Żywiec.

ALEKSEI PROBORSHCH

SENIOR DATA & MARTECH STRATEGY MANAGER

Z branżą komunikacji marketingowej i AdTech & MarTech związany od 2017 roku.

Czytaj więcej

Od 2021 w Publicis Groupe, gdzie odpowiedzialny jest za procesy optymalizacji działań Klientów w obszarach Data & MarTech Strategy. Na co dzień odpowiada za budowanie strategii danych, tworzenie produktów analityczno-danowych oraz konsulting danowo – technologiczny, który polega na doborze najbardziej efektywnych elementów składowych całego ekosystemu (z uwzględnieniem takich elementów jak dane, platformy, procesy oraz kompetencje). ​

Wcześniej pracował min. w Mindshare i Xaxis (GroupM) oraz Starcom. W czasie swojej ścieżki zawodowej pracował dla klientów z branży healthcare, beauty, telecom, finance i automotive.

DOŚWIADCZENIE

Przez lata przeprowadziliśmy setki analiz, badań i wdrożeń z zakresu AdTech i MarTech, praktycznie we wszystkich branżach, na wielu rynkach. Kumulując i syntetyzując płynącą z nich wiedzę potrafimy doradzić Klientowi co pomoże rozwinąć jego biznes, co wpłynie pozytywnie na jego markę, jak powinien zwiększyć efektywność komunikacji oraz jakiej wiedzy o swoim konsumencie potrzebuje i gdzie powinien jej szukać.

0 +
modeli ekonometycznych
0 +
projektów badawczych
0 +
rozwiązań business intelligence
0
krajów
0 +
klientów

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA