Nasze podejście

Na biznes patrzymy całościowo, a komunikację i marketing widzimy szeroko – z perspektywy analityki, badań danych i technologii. Znając dogłębnie proces działania agencji mediowych, kreatywnych, performanecowych, commercowych, influencerskich czy PR-owych, które są częścią Grupy Publicis, nieustająco myślimy o skutecznym realizowaniu celów biznesowych Klientów i zwiększaniu efektywności.

Z kim pracujemy

Współpracujemy zarówno z C-level (w szczególności CEO, CTO, CMO), jak i specjalistami odpowiadającymi za działania marketingowe, sprzedażowe, a także ekspertami od badań, insightów, danych i technologii (data stewardami, ekspertami od marketing automation czy webanalityki).

Mając szerokie kompetencje doradczo-wdrożeniowe, dbamy o przełożenie naszych działań na biznes Klientów i wspieramy ich w świadomym podejmowaniu decyzji, dając sprawdzone, możliwe do wdrożenia, przynoszące konkretne efekty rekomendacje. Zapewniamy ich skuteczne wdrożenia, realizując nasze projekty we wszystkich branżach oraz na wielu rynkach świata.

Nasza oferta

W naszej ofercie, nie mówimy o produktach, a o odpowiedzi na wyzwania biznesowe Klientów. Proponujemy rozwiązania dla biznesu – ich marek i produktów.

dane

Wierzymy, że dane to element, który zmienia od podstaw to, jak marki rozwijają swój biznes, wpływa na to jak budują pozytywne doświadczenia z konsumentami na całej ścieżce.

W świecie zawrotnie rosnącej skali danych, pomagamy Klientom dbać o to, żeby analiza danych zawsze miała jasny cel, była osadzona na właściwym fundamencie i prowadzona z myślą o wdrożeniu wniosków w życie. 

technologie

Nasze podejście do technologii określamy jako ‚technology agnostic’. Technologia jest dla nas jedynie środkiem do celu, kluczowe jest wyzwanie biznesowe, na jakie ma odpowiadać. Rekomendacje opieramy o najlepsze technologie, łącząc umiejętnie ze sobą narzędzia i maksymalnie wykorzystując ich możliwości. Posiadamy własny zespół developerów, który tworzy produkty dla klientów oraz na nasze własne potrzeby.

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA

Dostępne raporty badawcze

Retail Media i ich rola w procesie zakupowym

Mechanizmy konkursów i loterii konsumenckich