Strona główna » Oferta » Case Studies
Case Studies
Jak modelowanie marketing mix z wykorzystaniem open-source pozwoliło agencji YOTTA na szybką optymalizację media mixu marki
06/07/2023
YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa w obszarze danych i technologii. Jako część Publicis Groupe realizuje projekty analityczne, badawcze i technologiczne, wspierając wzrost biznesu.
JAK WZMOCNIĆ KLUCZOWE WSKAŹNIKI MARKI ZA POMOCĄ SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI?
05/09/2022
Klient – lider smartfonów – zmagał się z konkurencją, która osłabiała jego pozycję, świadomość i perspektywy wzrostu.
JAK – W 30 SEKUND – UZYSKAĆ DOSTĘP DO NAJWAŻNIEJSZYCH DANYCH O BIZNESIE?
05/09/2022
Klient z branży e-grocery potrzebował szybkiego dostępu do wiarygodnych danych, wspierających decyzje strategiczne i marketingowe.
JAK – DZIĘKI POPRAWIE DOŚWIADCZENIA UŻYTKOWNIKA (UX) – PODNIEŚĆ CONVERSION RATE O 22%?
05/09/2022
Klient z branży finansowej przebudował stronę internetową, jednak mimo modyfikacji nie osiągnął zakładanych celów sprzedażowych.
JAK PRZYSPIESZYĆ PROCES BUDOWANIA DOJRZAŁOŚĆI CYFROWEJ ORGANIZACJI?
05/09/2022
Transformacja cyfrowa wymaga zarządzania systemami, integracji danych i budowania kompetencji. Klient stanął przed tym wyzwaniem.