WIEDZA

Rozwiązania

COMPASS – nowe podejście do Marketing Mix Modeling

Aplikacja COMPASS to nowoczesne narzędzie wspierające Marketing Mix Modeling (MMM), które automatyzuje analizy i poprawia efektywność alokacji budżetu marketingowego. Dzięki wykorzystaniu rozwiązania Google Meridian, aplikacja umożliwia skalowalne i dostępne analizy wpływu działań marketingowych na sprzedaż.

Przeczytaj więcej

„DO KOGO NA OBIAD?” – CZYLI CZY W TYM CO I JAK JEMY WIDAĆ RÓŻNICE MIĘDZYPOKOLENIOWE

Badanie przeprowadzone przez Publicis Worldwide Poland i YOTTA ujawnia różnice w nawykach żywieniowych czterech pokoleń Polaków, od zdrowo odżywiających się Baby Boomersów po eksperymentujących Millenialsów i mniej zdrowe wybory Zetów. Pokazuje, że choć wiele składników łączy te pokolenia, ich podejście do diet, nowinek kulinarnych i nawyków żywieniowych różni się znacząco.

Przeczytaj więcej

THE VAULT – EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE BUDŻETEM MEDIOWYM

Wyznaczanie właściwych celów biznesowych i ich realizacja w obecnie silnie morfującym świecie marketingu są bardziej skomplikowane niż kiedykolwiek. Postępująca fragmentaryzacja mediów, polikryzys – w tym wszechobecna inflacja – wymusiły zaostrzenie dotychczasowego podejścia do inwestycji. Z jednej strony marketerzy poszukują oszczędności w ramach budżetów mediowych, z drugiej – maksymalizacji efektywności tychże budżetów, czyli zwrotu z inwestycji (ROI). Decyzje oparte na danych to jedyna słuszna droga do efektywnego planowania wydatków, ale nie zawsze klienci dysponują danymi lub czasem potrzebnym do ich analizy. Odpowiedzą na optymalizację strategii marketingowych przez efektywną alokację budżetu mediowego jest THE VAULT – innowacyjne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, stworzone przez YOTTA by Publicis Groupe.

Przeczytaj więcej

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA