Strona główna » Wiedza » Rozwiązania
WIEDZA
Rozwiązania
Lustereczko, powiedz przecie… co o nas piszą w Internecie?
Aplikacja Opinion Auditor wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zamienić rozproszone opinie klientów z punktów sprzedaży w czytelne i wartościowe dane. To narzędzie pomaga markom zrozumieć głos konsumentów i podejmować bardziej trafne decyzje biznesowe oparte na realnych doświadczeniach.
Akcje Konkursowe: kreatywne i przystępne sposoby na zaangażowanie klientów
Konkursy i loterie konsumenckie wciąż skuteczne. Jak zachęcić konsumentów, szczególnie młodych, do udziału w takich akcjach?
COMPASS – nowe podejście do Marketing Mix Modeling
Aplikacja COMPASS to nowoczesne narzędzie wspierające Marketing Mix Modeling (MMM), które automatyzuje analizy i poprawia efektywność alokacji budżetu marketingowego. Dzięki wykorzystaniu rozwiązania Google Meridian, aplikacja umożliwia skalowalne i dostępne analizy wpływu działań marketingowych na sprzedaż.
Pięć kroków do właściwej oceny wartości kampanii online
Skuteczne kampanie online wymagają analityki i raportowania. Właściwy pomiar pozwala optymalizować działania i chronić prywatność użytkowników.
ViRO – narzędzie do maksymalizacji zasięgów video
ViRO (Video Reach Optimiser) to narzędzie, którego celem jest strategiczne wsparcie w procesie maksymalizowania zasięgu kampanii wideo.
TRZY PODSTAWOWE ANALIZY, KTÓRE POWINIENEŚ PRZEPROWADZIĆ NA POCZĄTKU ROKU
Początek roku to doskonały moment na planowanie działań i podejmowanie strategicznych decyzji. W takiej sytuacji bardzo pomocne są odpowiednio dobrane
„DO KOGO NA OBIAD?” – CZYLI CZY W TYM CO I JAK JEMY WIDAĆ RÓŻNICE MIĘDZYPOKOLENIOWE
Badanie przeprowadzone przez Publicis Worldwide Poland i YOTTA ujawnia różnice w nawykach żywieniowych czterech pokoleń Polaków, od zdrowo odżywiających się Baby Boomersów po eksperymentujących Millenialsów i mniej zdrowe wybory Zetów. Pokazuje, że choć wiele składników łączy te pokolenia, ich podejście do diet, nowinek kulinarnych i nawyków żywieniowych różni się znacząco.
THE VAULT – EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE BUDŻETEM MEDIOWYM
Wyznaczanie właściwych celów biznesowych i ich realizacja w obecnie silnie morfującym świecie marketingu są bardziej skomplikowane niż kiedykolwiek. Postępująca fragmentaryzacja mediów, polikryzys – w tym wszechobecna inflacja – wymusiły zaostrzenie dotychczasowego podejścia do inwestycji. Z jednej strony marketerzy poszukują oszczędności w ramach budżetów mediowych, z drugiej – maksymalizacji efektywności tychże budżetów, czyli zwrotu z inwestycji (ROI). Decyzje oparte na danych to jedyna słuszna droga do efektywnego planowania wydatków, ale nie zawsze klienci dysponują danymi lub czasem potrzebnym do ich analizy. Odpowiedzą na optymalizację strategii marketingowych przez efektywną alokację budżetu mediowego jest THE VAULT – innowacyjne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, stworzone przez YOTTA by Publicis Groupe.