Strona główna » Wiedza » Nasze realizacje
WIEDZA
Nasze realizacje
Jak poprawić efektywność działań w ekosystemie Meta dzięki implementacji Meta Conversion API (CAPI) i wykorzystaniu danych 1st party
Conversion API od Meta umożliwia precyzyjne śledzenie konwersji i optymalizację działań reklamowych w e-commerce.
„NIEWIDZIALNE PSY” W ŚWIETLE DANYCH – CZYLI JAK SPRAWIĆ, ŻE NIEWIDZIALNE PSY ZOSTANĄ ZAUWAŻONE, DZIĘKI ZASTOSOWANIU AI I GOOGLE ANALYTICS 4”
Odkryj, jak AI i Google Analytics 4 pomagają zwiększyć widoczność 'niewidzialnych’ czarnych psów w schroniskach, poprawiając ich szanse na adopcję.
Jak modelowanie marketing mix z wykorzystaniem open-source pozwoliło agencji YOTTA na szybką optymalizację media mixu marki
YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa w obszarze danych i technologii. Jako część Publicis Groupe realizuje projekty analityczne, badawcze i technologiczne, wspierając wzrost biznesu.
JAK WZMOCNIĆ KLUCZOWE WSKAŹNIKI MARKI ZA POMOCĄ SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI?
Klient – lider smartfonów – zmagał się z konkurencją, która osłabiała jego pozycję, świadomość i perspektywy wzrostu.
JAK – W 30 SEKUND – UZYSKAĆ DOSTĘP DO NAJWAŻNIEJSZYCH DANYCH O BIZNESIE?
Klient z branży e-grocery potrzebował szybkiego dostępu do wiarygodnych danych, wspierających decyzje strategiczne i marketingowe.
JAK – DZIĘKI POPRAWIE DOŚWIADCZENIA UŻYTKOWNIKA (UX) – PODNIEŚĆ CONVERSION RATE O 22%?
Klient z branży finansowej przebudował stronę internetową, jednak mimo modyfikacji nie osiągnął zakładanych celów sprzedażowych.
JAK PRZYSPIESZYĆ PROCES BUDOWANIA DOJRZAŁOŚĆI CYFROWEJ ORGANIZACJI?
Transformacja cyfrowa wymaga zarządzania systemami, integracji danych i budowania kompetencji. Klient stanął przed tym wyzwaniem.