Strona główna » Wiedza
WIEDZA
Pięć kluczowych trendów w danych, badaniach i technologii na ten rok
Od dłuższego czasu w YOTTA opracowujemy zestawienia trendów, które zasługują na uwagę. Dotychczas robiliśmy to dla siebie, a efekty były widoczne głównie w naszych produktach.
W tym artykule podzielę się moimi subiektywnymi odczuciami na temat tego, co jest ciekawe i ważne w tym roku.
Pięć kroków do właściwej oceny wartości kampanii online
Planując i realizując kampanie marketingowe w Internecie, musimy pamiętać o wielowątkowym podejściu. Oprócz przygotowania strategii komunikacyjnej, planowania i zakupu mediów oraz tworzenia kreacji, warto zwrócić uwagę na mniej intuicyjne, ale kluczowe aspekty, takie jak analityka i raportowanie. Aby skutecznie optymalizować działania podczas kampanii i wyciągać trafne wnioski po jej zakończeniu, kluczowy jest właściwy pomiar. Dzięki nowoczesnej technologii możemy zbierać istotne i wiarygodne dane, jednocześnie szanując wybory i prywatność użytkowników.
ViRO – narzędzie do maksymalizacji zasięgów video
ViRO (Video Reach Optimiser) to narzędzie, którego celem jest strategiczne wsparcie w procesie maksymalizowania zasięgu kampanii wideo.
YOTTA – JESTEŚMY JEDNYM Z PIERWSZYCH NA ŚWIECIE CERTYFIKOWANYCH PARTNERÓW GOOGLE MERIDIAN!
Ostatnie lata, a szczególnie okres po pandemii COVID-19, przyniosły renesans modelowania marketing mix, które pozwala na optymalizację działań marketingowych na
TRZY PODSTAWOWE ANALIZY, KTÓRE POWINIENEŚ PRZEPROWADZIĆ NA POCZĄTKU ROKU
Początek roku to doskonały moment na planowanie działań i podejmowanie strategicznych decyzji. W takiej sytuacji bardzo pomocne są odpowiednio dobrane
„DO KOGO NA OBIAD?” – CZYLI CZY W TYM CO I JAK JEMY WIDAĆ RÓŻNICE MIĘDZYPOKOLENIOWE
Badanie przeprowadzone przez Publicis Worldwide Poland i YOTTA ujawnia różnice w nawykach żywieniowych czterech pokoleń Polaków, od zdrowo odżywiających się Baby Boomersów po eksperymentujących Millenialsów i mniej zdrowe wybory Zetów. Pokazuje, że choć wiele składników łączy te pokolenia, ich podejście do diet, nowinek kulinarnych i nawyków żywieniowych różni się znacząco.
Jak poprawić efektywność działań w ekosystemie Meta dzięki implementacji Meta Conversion API (CAPI) i wykorzystaniu danych 1st party
W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, dokładne śledzenie konwersji stało się kluczowym elementem strategii marketingowych wielu firm. Jeden z naszych klientów, stanął przed wyzwaniem optymalizacji swojej strategii reklamowej na platformach Meta. W odpowiedzi, postanowiliśmy wdrożyć Conversion API – rozwiązanie oferowane przez platformę Meta – pozwalające na precyzyjny pomiar i poprawę efektywności prowadzonych działań.
„NIEWIDZIALNE PSY” W ŚWIETLE DANYCH – CZYLI JAK SPRAWIĆ, ŻE NIEWIDZIALNE PSY ZOSTANĄ ZAUWAŻONE, DZIĘKI ZASTOSOWANIU AI I GOOGLE ANALYTICS 4”
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego niektóre psy, szczególnie te o czarnym umaszczeniu, mają trudności z adopcją? Zauważyliście, jak znikają w grupie psów? Dodatkowo stereotypy kulturowe dotyczące czarnych psów sprawiają, że ich szanse na znalezienie domu są niewielkie. Zjawisko to nazywane jest „Syndromem Czarnego Psa”. Chcąc zbadać to stwierdzenie na własną rękę oraz zwiększyć szansę czarnego psa na bycie zauważonym, co równa się zwiększeniu szansy na adopcję, wykorzystaliśmy to w czym jesteśmy najlepsi, czyli analizę danych przy użyciu narzędzi webanalitycznych.
CASE STUDIES
Zobacz jak nasze podejście wdrażamy w praktyce.
Poznaj nasze case studies.