WIEDZA

Pięć kroków do właściwej oceny wartości kampanii online

Planując i realizując kampanie marketingowe w Internecie, musimy pamiętać o wielowątkowym podejściu. Oprócz przygotowania strategii komunikacyjnej, planowania i zakupu mediów oraz tworzenia kreacji, warto zwrócić uwagę na mniej intuicyjne, ale kluczowe aspekty, takie jak analityka i raportowanie. Aby skutecznie optymalizować działania podczas kampanii i wyciągać trafne wnioski po jej zakończeniu, kluczowy jest właściwy pomiar. Dzięki nowoczesnej technologii możemy zbierać istotne i wiarygodne dane, jednocześnie szanując wybory i prywatność użytkowników.

Przeczytaj więcej

„DO KOGO NA OBIAD?” – CZYLI CZY W TYM CO I JAK JEMY WIDAĆ RÓŻNICE MIĘDZYPOKOLENIOWE

Badanie przeprowadzone przez Publicis Worldwide Poland i YOTTA ujawnia różnice w nawykach żywieniowych czterech pokoleń Polaków, od zdrowo odżywiających się Baby Boomersów po eksperymentujących Millenialsów i mniej zdrowe wybory Zetów. Pokazuje, że choć wiele składników łączy te pokolenia, ich podejście do diet, nowinek kulinarnych i nawyków żywieniowych różni się znacząco.

Przeczytaj więcej

Jak poprawić efektywność działań w ekosystemie Meta dzięki implementacji Meta Conversion API (CAPI) i wykorzystaniu danych 1st party

W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, dokładne śledzenie konwersji stało się kluczowym elementem strategii marketingowych wielu firm. Jeden z naszych klientów, stanął przed wyzwaniem optymalizacji swojej strategii reklamowej na platformach Meta. W odpowiedzi, postanowiliśmy wdrożyć Conversion API – rozwiązanie oferowane przez platformę Meta – pozwalające na precyzyjny pomiar i poprawę efektywności prowadzonych działań.

Przeczytaj więcej

„NIEWIDZIALNE PSY” W ŚWIETLE DANYCH – CZYLI JAK SPRAWIĆ, ŻE NIEWIDZIALNE PSY ZOSTANĄ ZAUWAŻONE, DZIĘKI ZASTOSOWANIU AI I GOOGLE ANALYTICS 4”

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego niektóre psy, szczególnie te o czarnym umaszczeniu, mają trudności z adopcją? Zauważyliście, jak znikają w grupie psów? Dodatkowo stereotypy kulturowe dotyczące czarnych psów sprawiają, że ich szanse na znalezienie domu są niewielkie. Zjawisko to nazywane jest „Syndromem Czarnego Psa”. Chcąc zbadać to stwierdzenie na własną rękę oraz zwiększyć szansę czarnego psa na bycie zauważonym, co równa się zwiększeniu szansy na adopcję, wykorzystaliśmy to w czym jesteśmy najlepsi, czyli analizę danych przy użyciu narzędzi webanalitycznych.

Przeczytaj więcej

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA

Dostępne raporty badawcze

Retail Media i ich rola w procesie zakupowym

Mechanizmy konkursów i loterii konsumenckich