Strona główna » Wiedza
WIEDZA
COMPASS – nowe podejście do Marketing Mix Modeling
COMPASS, to aplikacja służąca do zautomatyzowanych analiz Marketing Mix Modeling (MMM). Nowe narzędzie analityczne bazujące na Google Meridian oraz Google Cloud Platform, znacznie przyspiesza analizę i optymalizację komunikacji marketingowej.
YOTTA Partnerem w TikTok Marketing Program w kategorii Measurement!
Jesteśmy partnerem biznesowym w programie TikTok Marketing Partners w kategorii Measurement, specjalizacja Cross Channel. Jako agencja spełniliśmy rygorystyczne kryteria TikToka, oferując zaawansowane rozwiązania w obszarze Media Mix Modeling.
Pięć kluczowych trendów w danych, badaniach i technologii na ten rok
Od dłuższego czasu w YOTTA opracowujemy zestawienia trendów, które zasługują na uwagę. Dotychczas robiliśmy to dla siebie, a efekty były widoczne głównie w naszych produktach.
W tym artykule podzielę się moimi subiektywnymi odczuciami na temat tego, co jest ciekawe i ważne w tym roku.
Pięć kroków do właściwej oceny wartości kampanii online
Planując i realizując kampanie marketingowe w Internecie, musimy pamiętać o wielowątkowym podejściu. Oprócz przygotowania strategii komunikacyjnej, planowania i zakupu mediów oraz tworzenia kreacji, warto zwrócić uwagę na mniej intuicyjne, ale kluczowe aspekty, takie jak analityka i raportowanie. Aby skutecznie optymalizować działania podczas kampanii i wyciągać trafne wnioski po jej zakończeniu, kluczowy jest właściwy pomiar. Dzięki nowoczesnej technologii możemy zbierać istotne i wiarygodne dane, jednocześnie szanując wybory i prywatność użytkowników.
ViRO – narzędzie do maksymalizacji zasięgów video
ViRO (Video Reach Optimiser) to narzędzie, którego celem jest strategiczne wsparcie w procesie maksymalizowania zasięgu kampanii wideo.
YOTTA – JESTEŚMY JEDNYM Z PIERWSZYCH NA ŚWIECIE CERTYFIKOWANYCH PARTNERÓW GOOGLE MERIDIAN!
Ostatnie lata, a szczególnie okres po pandemii COVID-19, przyniosły renesans modelowania marketing mix, które pozwala na optymalizację działań marketingowych na
TRZY PODSTAWOWE ANALIZY, KTÓRE POWINIENEŚ PRZEPROWADZIĆ NA POCZĄTKU ROKU
Początek roku to doskonały moment na planowanie działań i podejmowanie strategicznych decyzji. W takiej sytuacji bardzo pomocne są odpowiednio dobrane
„DO KOGO NA OBIAD?” – CZYLI CZY W TYM CO I JAK JEMY WIDAĆ RÓŻNICE MIĘDZYPOKOLENIOWE
Badanie przeprowadzone przez Publicis Worldwide Poland i YOTTA ujawnia różnice w nawykach żywieniowych czterech pokoleń Polaków, od zdrowo odżywiających się Baby Boomersów po eksperymentujących Millenialsów i mniej zdrowe wybory Zetów. Pokazuje, że choć wiele składników łączy te pokolenia, ich podejście do diet, nowinek kulinarnych i nawyków żywieniowych różni się znacząco.
CASE STUDIES
Zobacz jak nasze podejście wdrażamy w praktyce. Poznaj nasze case studies.