Strona główna » Wiedza
WIEDZA
Lustereczko, powiedz przecie… co o nas piszą w Internecie?
Każdego dnia tysiące klientów dzieli się w Internecie swoimi wrażeniami z wizyt w stacjonarnych punktach sprzedaży. W tych wypowiedziach kryje się ogromna wartość, z której marki często nie potrafią w pełni skorzystać. Właśnie dlatego powstał Opinion Auditor – produkt, który zmienia rozproszone głosy klientów w klarowny obraz ich doświadczeń. Dzięki połączeniu sztucznej inteligencji z badawczym know-how, marki mogą usłyszeć, co mówią do nich konsumenci i przekuć to w trafne decyzje biznesowe.
Akcje Konkursowe: kreatywne i przystępne sposoby na zaangażowanie klientów
Konkursy i loterie konsumenckie wciąż skuteczne. Jak zachęcić konsumentów, szczególnie młodych, do udziału w takich akcjach?
COMPASS – nowe podejście do Marketing Mix Modeling
Marketing Mix Modeling (MMM) to jedno z najważniejszych narzędzi analityki marketingowej, szczególnie w kontekście alokacji budżetu i oceny efektywności działań. Pozwala zrozumieć, które aktywności marketingowe rzeczywiście wpływają na sprzedaż, uwzględniając zarówno kanały komunikacji, dystrybucję jak i czynniki zewnętrzne. COMPASS (Cloud Open-Source MMM Platform, Architecture, Software and Service) to interaktywna aplikacja, która usprawnia analizy Marketing Mix Modeling (MMM) dzięki znacznej automatyzacji oraz wykorzystaniu open source’owego rozwiązania Google Meridian – narzędzia zwiększającego skalowalność i dostępność analiz.
COMPASS wskazuje nowy kierunek Marketing Mix Modeling
COMPASS – aplikacja do automatycznych analiz Marketing Mix Modeling (MMM), oparta na Google Meridian i Google Cloud Platform.
YOTTA Partnerem w TikTok Marketing Program w kategorii Measurement!
YOTTA jest partnerem TikTok Marketing Partners w kategorii Measurement (Cross Channel), oferując rozwiązania Media Mix Modeling.
Pięć kluczowych trendów w danych, badaniach i technologii na ten rok
Zestawienia trendów YOTTA – subiektywne spojrzenie na najważniejsze zjawiska i inspiracje w bieżącym roku.
Pięć kroków do właściwej oceny wartości kampanii online
Skuteczne kampanie online wymagają analityki i raportowania. Właściwy pomiar pozwala optymalizować działania i chronić prywatność użytkowników.
ViRO – narzędzie do maksymalizacji zasięgów video
ViRO (Video Reach Optimiser) to narzędzie, którego celem jest strategiczne wsparcie w procesie maksymalizowania zasięgu kampanii wideo.
CASE STUDIES
Zobacz jak nasze podejście wdrażamy w praktyce. Poznaj nasze case studies.