WIEDZA

Czy czaty AI zastąpią wyszukiwarki? Wyniki badań YOTTA z INSUMMIT

Szybki rozwój sztucznej inteligencji i popularyzacja czatów AI zmieniają sposób, w jaki wyszukujemy informacje w Internecie. Nasze badania i analizy pokazują, że tradycyjne wyszukiwarki tracą na znaczeniu, a użytkownicy coraz częściej wybierają interaktywne narzędzia oparte na AI. Sprawdź, jakie wnioski płyną z naszego badania i jak te zmiany mogą wpłynąć na Twoją strategię online.

Przeczytaj więcej

COMPASS – nowe podejście do Marketing Mix Modeling

Aplikacja COMPASS to nowoczesne narzędzie wspierające Marketing Mix Modeling (MMM), które automatyzuje analizy i poprawia efektywność alokacji budżetu marketingowego. Dzięki wykorzystaniu rozwiązania Google Meridian, aplikacja umożliwia skalowalne i dostępne analizy wpływu działań marketingowych na sprzedaż.

Przeczytaj więcej

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA

Dostępne raporty badawcze

Retail Media i ich rola w procesie zakupowym

Mechanizmy konkursów i loterii konsumenckich