Strona główna » Wiedza
WIEDZA
Czy czaty AI zastąpią wyszukiwarki? Wyniki badań YOTTA z INSUMMIT
Szybki rozwój sztucznej inteligencji i popularyzacja czatów AI zmieniają sposób, w jaki wyszukujemy informacje w Internecie. Nasze badania i analizy pokazują, że tradycyjne wyszukiwarki tracą na znaczeniu, a użytkownicy coraz częściej wybierają interaktywne narzędzia oparte na AI. Sprawdź, jakie wnioski płyną z naszego badania i jak te zmiany mogą wpłynąć na Twoją strategię online.
Lustereczko, powiedz przecie… co o nas piszą w Internecie?
Aplikacja Opinion Auditor wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zamienić rozproszone opinie klientów z punktów sprzedaży w czytelne i wartościowe dane. To narzędzie pomaga markom zrozumieć głos konsumentów i podejmować bardziej trafne decyzje biznesowe oparte na realnych doświadczeniach.
Akcje Konkursowe: kreatywne i przystępne sposoby na zaangażowanie klientów
Konkursy i loterie konsumenckie wciąż skuteczne. Jak zachęcić konsumentów, szczególnie młodych, do udziału w takich akcjach?
COMPASS – nowe podejście do Marketing Mix Modeling
Aplikacja COMPASS to nowoczesne narzędzie wspierające Marketing Mix Modeling (MMM), które automatyzuje analizy i poprawia efektywność alokacji budżetu marketingowego. Dzięki wykorzystaniu rozwiązania Google Meridian, aplikacja umożliwia skalowalne i dostępne analizy wpływu działań marketingowych na sprzedaż.
COMPASS wskazuje nowy kierunek Marketing Mix Modeling
COMPASS – aplikacja do automatycznych analiz Marketing Mix Modeling (MMM), oparta na Google Meridian i Google Cloud Platform.
YOTTA Partnerem w TikTok Marketing Program w kategorii Measurement!
YOTTA jest partnerem TikTok Marketing Partners w kategorii Measurement (Cross Channel), oferując rozwiązania Media Mix Modeling.
Pięć kluczowych trendów w danych, badaniach i technologii na ten rok
Zestawienia trendów YOTTA – subiektywne spojrzenie na najważniejsze zjawiska i inspiracje w bieżącym roku.
Pięć kroków do właściwej oceny wartości kampanii online
Skuteczne kampanie online wymagają analityki i raportowania. Właściwy pomiar pozwala optymalizować działania i chronić prywatność użytkowników.