WIEDZA

Lustereczko, powiedz przecie… co o nas piszą w Internecie?

Każdego dnia tysiące klientów dzieli się w Internecie swoimi wrażeniami z wizyt w stacjonarnych punktach sprzedaży. W tych wypowiedziach kryje się ogromna wartość, z której marki często nie potrafią w pełni skorzystać. Właśnie dlatego powstał Opinion Auditor – produkt, który zmienia rozproszone głosy klientów w klarowny obraz ich doświadczeń. Dzięki połączeniu sztucznej inteligencji z badawczym know-how, marki mogą usłyszeć, co mówią do nich konsumenci i przekuć to w trafne decyzje biznesowe.

Przeczytaj więcej

COMPASS – nowe podejście do Marketing Mix Modeling

Marketing Mix Modeling (MMM) to jedno z najważniejszych narzędzi analityki marketingowej, szczególnie w kontekście alokacji budżetu i oceny efektywności działań. Pozwala zrozumieć, które aktywności marketingowe rzeczywiście wpływają na sprzedaż, uwzględniając zarówno kanały komunikacji, dystrybucję jak i czynniki zewnętrzne. COMPASS (Cloud Open-Source MMM Platform, Architecture, Software and Service) to interaktywna aplikacja, która usprawnia analizy Marketing Mix Modeling (MMM) dzięki znacznej automatyzacji oraz wykorzystaniu open source’owego rozwiązania Google Meridian – narzędzia zwiększającego skalowalność i dostępność analiz.

Przeczytaj więcej

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA