Strona główna » Wiedza
WIEDZA
YOTTA Partnerem w TikTok Marketing Program w kategorii Measurement!
Jesteśmy partnerem biznesowym w programie TikTok Marketing Partners w kategorii Measurement, specjalizacja Cross Channel. Jako agencja spełniliśmy rygorystyczne kryteria TikToka, oferując zaawansowane rozwiązania w obszarze Media Mix Modeling.
Pięć kluczowych trendów w danych, badaniach i technologii na ten rok
Od dłuższego czasu w YOTTA opracowujemy zestawienia trendów, które zasługują na uwagę. Dotychczas robiliśmy to dla siebie, a efekty były widoczne głównie w naszych produktach.
W tym artykule podzielę się moimi subiektywnymi odczuciami na temat tego, co jest ciekawe i ważne w tym roku.
Pięć kroków do właściwej oceny wartości kampanii online
Planując i realizując kampanie marketingowe w Internecie, musimy pamiętać o wielowątkowym podejściu. Oprócz przygotowania strategii komunikacyjnej, planowania i zakupu mediów oraz tworzenia kreacji, warto zwrócić uwagę na mniej intuicyjne, ale kluczowe aspekty, takie jak analityka i raportowanie. Aby skutecznie optymalizować działania podczas kampanii i wyciągać trafne wnioski po jej zakończeniu, kluczowy jest właściwy pomiar. Dzięki nowoczesnej technologii możemy zbierać istotne i wiarygodne dane, jednocześnie szanując wybory i prywatność użytkowników.
ViRO – narzędzie do maksymalizacji zasięgów video
ViRO (Video Reach Optimiser) to narzędzie, którego celem jest strategiczne wsparcie w procesie maksymalizowania zasięgu kampanii wideo.
YOTTA – JESTEŚMY JEDNYM Z PIERWSZYCH NA ŚWIECIE CERTYFIKOWANYCH PARTNERÓW GOOGLE MERIDIAN!
Ostatnie lata, a szczególnie okres po pandemii COVID-19, przyniosły renesans modelowania marketing mix, które pozwala na optymalizację działań marketingowych na
TRZY PODSTAWOWE ANALIZY, KTÓRE POWINIENEŚ PRZEPROWADZIĆ NA POCZĄTKU ROKU
Początek roku to doskonały moment na planowanie działań i podejmowanie strategicznych decyzji. W takiej sytuacji bardzo pomocne są odpowiednio dobrane
„DO KOGO NA OBIAD?” – CZYLI CZY W TYM CO I JAK JEMY WIDAĆ RÓŻNICE MIĘDZYPOKOLENIOWE
Badanie przeprowadzone przez Publicis Worldwide Poland i YOTTA ujawnia różnice w nawykach żywieniowych czterech pokoleń Polaków, od zdrowo odżywiających się Baby Boomersów po eksperymentujących Millenialsów i mniej zdrowe wybory Zetów. Pokazuje, że choć wiele składników łączy te pokolenia, ich podejście do diet, nowinek kulinarnych i nawyków żywieniowych różni się znacząco.
Jak poprawić efektywność działań w ekosystemie Meta dzięki implementacji Meta Conversion API (CAPI) i wykorzystaniu danych 1st party
W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, dokładne śledzenie konwersji stało się kluczowym elementem strategii marketingowych wielu firm. Jeden z naszych klientów, stanął przed wyzwaniem optymalizacji swojej strategii reklamowej na platformach Meta. W odpowiedzi, postanowiliśmy wdrożyć Conversion API – rozwiązanie oferowane przez platformę Meta – pozwalające na precyzyjny pomiar i poprawę efektywności prowadzonych działań.
CASE STUDIES
Zobacz jak nasze podejście wdrażamy w praktyce.
Poznaj nasze case studies.