WIEDZA

Pięć kroków do właściwej oceny wartości kampanii online

Planując i realizując kampanie marketingowe w Internecie, musimy pamiętać o wielowątkowym podejściu. Oprócz przygotowania strategii komunikacyjnej, planowania i zakupu mediów oraz tworzenia kreacji, warto zwrócić uwagę na mniej intuicyjne, ale kluczowe aspekty, takie jak analityka i raportowanie. Aby skutecznie optymalizować działania podczas kampanii i wyciągać trafne wnioski po jej zakończeniu, kluczowy jest właściwy pomiar. Dzięki nowoczesnej technologii możemy zbierać istotne i wiarygodne dane, jednocześnie szanując wybory i prywatność użytkowników.

Przeczytaj więcej

„DO KOGO NA OBIAD?” – CZYLI CZY W TYM CO I JAK JEMY WIDAĆ RÓŻNICE MIĘDZYPOKOLENIOWE

Badanie przeprowadzone przez Publicis Worldwide Poland i YOTTA ujawnia różnice w nawykach żywieniowych czterech pokoleń Polaków, od zdrowo odżywiających się Baby Boomersów po eksperymentujących Millenialsów i mniej zdrowe wybory Zetów. Pokazuje, że choć wiele składników łączy te pokolenia, ich podejście do diet, nowinek kulinarnych i nawyków żywieniowych różni się znacząco.

Przeczytaj więcej

Jak poprawić efektywność działań w ekosystemie Meta dzięki implementacji Meta Conversion API (CAPI) i wykorzystaniu danych 1st party

W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, dokładne śledzenie konwersji stało się kluczowym elementem strategii marketingowych wielu firm. Jeden z naszych klientów, stanął przed wyzwaniem optymalizacji swojej strategii reklamowej na platformach Meta. W odpowiedzi, postanowiliśmy wdrożyć Conversion API – rozwiązanie oferowane przez platformę Meta – pozwalające na precyzyjny pomiar i poprawę efektywności prowadzonych działań.

Przeczytaj więcej

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA

Dostępne raporty badawcze

Retail Media i ich rola w procesie zakupowym

Mechanizmy konkursów i loterii konsumenckich