Jesteśmy partnerem biznesowym w programie TikTok Marketing Partners w kategorii Measurement,
specjalizacja Cross Channel. Jako agencja spełniliśmy rygorystyczne kryteria TikToka, oferując zaawansowane rozwiązania w obszarze Media Mix Modeling.

Media Mix Modeling (MMM) to rozbudowane narzędzie dla marketerów, które pozwala precyzyjnie mierzyć wpływ TikToka na sprzedaż i ROI w całym lejku marketingowym. Dzięki MMM TikTok może udowodnić swoją wartość w miksie mediów i optymalizować strategie kampanii na podstawie danych. MMM jest częścią specjalizacji Cross-Channel w TikTok Marketing Partners Program, co podkreśla wyjątkowość TikToka
jako rozrywkowej platformy z silnym zaangażowaniem użytkowników. Kluczowe jest zrozumienie, że wyświetlenia reklam na TikToku często inicjują dalszą eksplorację przez klienta na innych platformach, dlatego holistyczne podejście do pomiaru jest niezbędne.
„TikTok stale wzmacnia możliwości pomiaru, zapewniając praktyczne spostrzeżenia dla realizowanych na naszej platformie kampanii. Klienci coraz częściej chcą zrozumieć szerszą rolę TikToka w ich skutecznym media miksie. Ponieważ ścieżka użytkownika nie jest liniowa, MMM umożliwia całościowy wgląd w dane, które napędzają przychody. Współpracując z jednym z naszych sprawdzonych partnerów marketingowych, reklamodawcy mogą lepiej zrozumieć skuteczność kampanii na TikToku w odniesieniu do swojego miksu mediów i wykorzystać
te spostrzeżenia w celu uzyskania lepszych wyników biznesowych” – powiedział Jorge Ruiz, Global Head
of Marketing Science, TikTok.
MMM od dawna jest skuteczną metodą oceny całościowego wpływu inwestycji marketingowych oraz optymalizacji alokacji budżetu w skomplikowanym środowisku medialnym. W związku z rosnącym naciskiem na rozwiązania chroniące prywatność, MMM staje się coraz ważniejsze jako sposób mierzenia efektów we wszystkich punktach styku marketingowego. Reklamodawcy korzystają z MMM, aby precyzyjniej analizować skuteczność swoich kampanii, lepiej rozdzielać budżety i poprawiać wyniki biznesowe. TikTok Marketing Program w kategorii Measurement obejmuje cztery specjalizacje: Brand Safety & Suitability, Lift, Mobile Measurement Partner
oraz Cross Channel, gdzie jednym z obszarów jest MMM.
„W tym roku YOTTA, dzięki wykorzystywaniu w pracy najnowszej metodologii Meridian, została jednym
z pierwszych na świecie, certyfikowanych Partnerów Google. Jest również partnerem analitycznym META,
a teraz dołącza do grona partnerów biznesowych TikToka. Te informacje dają naszym klientom,
zarówno obecnym, jak i przyszłym, potwierdzenie skuteczności YOTTA oraz wzmacniają nasz wizerunek
jako rzetelnych partnerów biznesowych, za których efektywnością stoją twarde dane” – podsumowuje Anna Sakowicz, General Manager YOTTA, Chief Data & Analytics Officer Publicis Groupe.