Czym jest Opinion Auditor?

Punktem wyjścia do stworzenia Opinion Auditor była potrzeba jednej z marek z rozbudowaną siecią sklepów stacjonarnych. Klient przez 2 lata zgromadził ponad 5 tysięcy opinii na temat 150 lokalizacji. Zadał jedno kluczowe pytanie: co się za nimi kryje? Chciał dowiedzieć się, co konsumenci piszą o jego sklepach – co buduje lojalność, a co prowadzi do niezadowolenia. Potrzebował narzędzia, które pozwoli mu spojrzeć głębiej niż tradycyjna analiza średnich ocen. Dlatego zwrócił się do nas z prośbą o przełożenie tego zasobu danych na konkretne wnioski i rekomendacje. Tak powstał Opinion Auditor – badanie, które pomaga markom zrozumieć, co myślą o nich klienci – na podstawie opinii publikowanych w Internecie. Rozwiązanie łączy sztuczną inteligencję z doświadczeniem badaczy, by z setek lub tysięcy spontanicznych wypowiedzi wydobywać insighty, które można przełożyć na konkretne działania. Produkt został stworzony z myślą o markach posiadających sieci stacjonarnych punktów sprzedaży (niezależnie od branży), które chcą świadomie zarządzać doświadczeniem klientów i zweryfikować jakość obsługi w różnych lokalizacjach.

Od opinii do decyzji. Jak Opinion Auditor wspiera rozwój marek?

Dzięki badaniu Opinion Auditor marki zyskują dogłębny wgląd w doświadczenia swoich klientów w bezpośrednim kontakcie z ich ofertą i sposobem działania poszczególnych punktów sprzedaży. To źródło wiedzy, które pozwala dostrzec, czego mogły dotąd nie ujawnić tradycyjne badania jakościowe i ilościowe: prawdziwe emocje konsumentów, ich rzeczywiste potrzeby, przyczyny lojalności lub niezadowolenia, a także różnice między poszczególnymi lokalizacjami. W zależności od potrzeb badanie może obejmować m.in.:

 

Czy interesuje Cię, co sądzą klienci o Twojej marce? Opinion Auditor pozwala zgłębić ich opinie, dostarczając cennych informacji, które wspierają podejmowanie decyzji biznesowych. Jeśli widzisz potencjał w takiej analizie, zapraszamy do kontaktu z nami.

Autor: Sylwia Ciapała