Strona główna » Oferta » Raport: Retail Media i ich rola w procesie zakupowym
Raport
Retail Media i ich rola w procesie zakupowym
Najbardziej użyteczny marketingowo raport o roli Retail Mediów w Polsce.
Dla kogo?
Raport jest przeznaczony dla wszystkich budujących strategię i planujących wykorzystanie Retail Media jako elementu komunikacji marki.
- Dla reklamodawców wprowadzających nowe produkty na rynek i rozważających sposoby zbudowania świadomości, zachęty do wypróbowania i zakupu nowości.
- Dla marketerów sklepów i platform sprzedażowych, których celem jest np. zwiększenie lojalności klientów czy powiększenie koszyka zakupowego lub wpływ na zmianę decyzji zakupowej.
- Dla planujących media, którzy zastanawiają się np. nad optymalną czasowo kampanią retargetingową.
O czym?
Raport opisuje rolę reklamy w Retail Mediach (offline i on-line) w budowie pozycji
marki na rynku.
Pozwala na zrozumienie roli Retail Mediów na każdym etapie ścieżki konsumenta, od
budowania znajomości produktu po jego zakup oraz opisuje sposób umożliwiający
wykorzystanie w działaniach marketingowym i sprzedażowych.
Odpowiada on między innymi na pytania takie jak:
- Jaka jest rola reklamy w miejscu zakupu?
- Czy Retail Media zachęcają do kupna?
- Czy potrafią zbudować świadomość marki?
- Czy zachęcają do rozważania danego produktu, do jego spróbowania i czy mogą zmienić już podjęte decyzje zakupowe?
W raporcie omówione są wszystkie etapy ścieżki konsumenta, od zbudowania świadomości po zakup
Potrzeba zakupu
- Jakie są powody/potrzeby zakupów?
- Jak różnią się one pomiędzy kategoriami?
Znajomość marki
- W jaki sposób konsumenci dowiadują się o nowościach?
- Gdzie zauważają nowe produkty i marki ?
- Co pomaga im odnaleźć nowe produkty marki podczas zakupów stacjonarnych i online?
Wypróbowanie produktu
- Jak często po odkryciu marki / produktu konsumenci decydują się na zakup?
- Ilu spośród nich poszukuje dodatkowych informacji na temat produktu / marki?
- Gdzie ich poszukują?
Rozważanie zakupu
- Jak długo trwa faza poszukiwania produktu?
- Jakie media są najczęstszym źródłem wiedzy o produkcie podczas rozważania zakupu?
Decyzja zakupowa
- Jak retail media wpływają na decyzję zakupową?
- Czy zamówienie z odbiorem w sklepie jest szansą na powiększenie koszyka?
- Co pomaga podjąć decyzję zakupową?
Zakup
- Czy konsumenci są przywiązani do jednego sklepu?
- Co zachęciłoby ich do zmiany miejsca zakupu?
Stosunek do reklamy
- Jak konsumenci postrzegają reklamy w różnych przestrzeniach?
- Jaki jest wpływ reklam na proces zakupowy?
Raport
Retail Media i ich rola w procesie zakupowym
Najbardziej użyteczny marketingowo raport o roli Retail Mediów w Polsce.