CONSUMER INSIGHTS

Zrozum swoich konsumentów i stwórz idealne doświadczenie w każdym punkcie styku z marką. Wykorzystaj pełne spektrum narzędzi, które zwiększą jakość Twojej komunikacji, odbioru marki i poprawią wszystkie współczynniki biznesowe.​

CONSUMER 360

Consumer 360 to rozwiązanie pozwalające na pełne poznanie konsumenta (kim jest, co jest dla niego ważne i jak się zachowuje, jakie treści i gdzie konsumuje) w celu lepszego zaprojektowania jego doświadczeń z Twoją marką.

nETNO STUDY

nEtno Study to jakościowe  badania etnograficzne prowadzone online pozwalające na lepsze zrozumienie trendów i specyfiki wybranych grup społecznych.

THE STREET

The Street to rozwiązanie pozwalające na szybkie zdobycie wiedzy i weryfikację hipotez, dzięki możliwości przeprowadzenia ekspresowych badań jakościowych.

DIGITAL FOOTPRINT SEGMENTATION

Digital Footprint Segmentation to rozwiązanie pozwalające na wykorzystanie danych (pochodzących z Twojej strony internetowej lub aplikacji mobilnej) i sztucznej inteligencji do stworzenia segmentów użytkowników.

WEBSITE EXPERIENCE BOOSTER

Website Experience Booster to rozwiązanie pozwalające na poprawę doświadczenia użytkowników z Twoją stroną internetową.

USAGE & ATTITUDE (U&A)

Usage & Attitude to rozwiązanie pozwalające na zrozumienie kategorii, postaw i zwyczajów oraz zdobycie pogłębionej wiedzy na temat konsumentów.

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA