COMMUNICATION OPTIMIZATION

Zmaksymalizuj zwrot z inwestycji dzięki zrozumieniu wpływu poszczególnych elementów komunikacji marketingowej. Skorzystaj z najlepiej dopasowanego do Twoich potrzeb narzędzia, które napędzi podejmowanie dobrych decyzji dla biznesu i Twojej marki.​

MARKETING-MIX MODELING

Marketing-Mix Modelling to rozwiązanie do optymalizacji marketing mix pod kątem realizacji celów biznesowych oraz zrozumienia roli poszczególnych kanałów w procesie decyzyjnym konsumenta.

STRUCTURAL MODELING

Structural Modeling to rozwiązanie do optymalizacji marketing mix pod kątem realizacji celów biznesowych oraz zrozumienia roli poszczególnych kanałów i ich synergii w procesie decyzyjnym konsumenta.

DIGITAL TOUCHPOINTS ATTRIBUTION

Digital Touchpoints Attribution to rozwiązanie pozwalające na ocenę efektywności kanałów komunikacji w digital i optymalizację ścieżki zakupowej.

MARKETING BUDGET OPTIMIZER

Marketing Budget Optimizer to rozwiązanie pozwalające samodzielnie określić, który plan marketingowy przyniesie najlepszy zwrot z inwestycji i pozwoli zrealizować cele biznesowe.

MARKETING BUDGET PLANNER

Marketing Budget Planner to rozwiązanie pozwalające samodzielnie porównać różne plany marketingowe i określić, który z nich pozwoli najefektywniej zrealizować cele biznesowe.

DIGITAL CONTENT STRATEGY

Digital Content Strategy to rozwiązanie do planowania strategii content marketingu.

WEB & APP ANALYTICS

Web & App Analytics to rozwiązanie pozwalające na zrozumienie wpływu kampanii digital, aplikacji i strony internetowej na rozwój biznesu.

MEDIA BUDGET BOOSTER

Media Budget Booster to rozwiązanie pozwalające na szybką optymalizację media-mix komunikacji w oparciu o szeroką bazę benchmarków Yotta.

BRANDED CONTENT STUDY

Branded Content Study to rozwiązanie pozwalające na zrozumienie, jak działania polegające na lokowaniu marki lub produktu wpływają na postrzeganie i pozycję marki na tle konkurencji.

INFLUENCER IMPACT STUDY

Influencer Impact Study to rozwiązanie pozwalające na zrozumienie, jak ekspozycja marki lub produktu w treściach zamieszczanych przez Influencerów wpływa na pozycję marki na tle konkurencji.

PODCAST IMPACT STUDY

Podcast Impact Study to rozwiązanie pozwalające na zrozumienie, jak ekspozycja marki lub produktu w podcastach wpływa na pozycję marki na tle konkurencji.

AGILE CREATIVE TESTING

Agile Creative Testing to rozwiązanie pozwalające na szybką ocenę i testowanie kreacji na różnym etapie jej przygotowania.

FULL CREATIVE TESTING

Full Creative Testing to rozwiązanie pozwalające na kompleksową ocenę i testowanie kreacji na różnym etapie jej przygotowania.

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA