Raport

Retail Media i ich rola w procesie zakupowym

Najbardziej użyteczny marketingowo raport o roli Retail Mediów w Polsce.

Dla kogo?

Raport jest przeznaczony dla wszystkich budujących strategię i planujących wykorzystanie Retail Media jako elementu komunikacji marki.

O czym?

Raport opisuje rolę reklamy w Retail Mediach (offline i on-line) w budowie pozycji marki na rynku.
Pozwala na zrozumienie roli Retail Mediów na każdym etapie ścieżki konsumenta, od budowania znajomości produktu po jego zakup oraz opisuje sposób umożliwiający wykorzystanie w działaniach marketingowym i sprzedażowych.

Odpowiada on między innymi na pytania takie jak:

W raporcie omówione są wszystkie etapy ścieżki konsumenta, od zbudowania świadomości po zakup

Potrzeba zakupu

Znajomość marki
Wypróbowanie produktu

Rozważanie zakupu

Decyzja zakupowa

Zakup

Stosunek do reklamy

Raport

Retail Media i ich rola w procesie zakupowym

Najbardziej użyteczny marketingowo raport o roli Retail Mediów w Polsce.