Zmaksymalizuj zwrot z inwestycji dzięki zrozumieniu wpływu poszczególnych elementów komunikacji marketingowej. Skorzystaj z najlepiej dopasowanego do Twoich potrzeb narzędzia, które napędzi podejmowanie dobrych decyzji dla biznesu i Twojej marki.
MARKETING-MIX MODELING
Marketing-Mix Modelling to rozwiązanie do optymalizacji marketing mix pod kątem realizacji celów biznesowych oraz zrozumienia roli poszczególnych kanałów w procesie decyzyjnym konsumenta.
STRUCTURAL MODELING
Structural Modeling to rozwiązanie do optymalizacji marketing mix pod kątem realizacji celów biznesowych oraz zrozumienia roli poszczególnych kanałów i ich synergii w procesie decyzyjnym konsumenta.
DIGITAL TOUCHPOINTS ATTRIBUTION
Digital Touchpoints Attribution to rozwiązanie pozwalające na ocenę efektywności kanałów komunikacji w digital i optymalizację ścieżki zakupowej.
MARKETING BUDGET OPTIMIZER
Marketing Budget Optimizer to rozwiązanie pozwalające samodzielnie określić, który plan marketingowy przyniesie najlepszy zwrot z inwestycji i pozwoli zrealizować cele biznesowe.
MARKETING BUDGET PLANNER
Marketing Budget Planner to rozwiązanie pozwalające samodzielnie porównać różne plany marketingowe i określić, który z nich pozwoli najefektywniej zrealizować cele biznesowe.
DIGITAL CONTENT STRATEGY
Digital Content Strategy to rozwiązanie do planowania strategii content marketingu.
WEB & APP ANALYTICS
Web & App Analytics to rozwiązanie pozwalające na zrozumienie wpływu kampanii digital, aplikacji i strony internetowej na rozwój biznesu.
MEDIA BUDGET BOOSTER
Media Budget Booster to rozwiązanie pozwalające na szybką optymalizację media-mix komunikacji w oparciu o szeroką bazę benchmarków Yotta.
BRANDED CONTENT STUDY
Branded Content Study to rozwiązanie pozwalające na zrozumienie, jak działania polegające na lokowaniu marki lub produktu wpływają na postrzeganie i pozycję marki na tle konkurencji.
INFLUENCER IMPACT STUDY
Influencer Impact Study to rozwiązanie pozwalające na zrozumienie, jak ekspozycja marki lub produktu w treściach zamieszczanych przez Influencerów wpływa na pozycję marki na tle konkurencji.
PODCAST IMPACT STUDY
Podcast Impact Study to rozwiązanie pozwalające na zrozumienie, jak ekspozycja marki lub produktu w podcastach wpływa na pozycję marki na tle konkurencji.
AGILE CREATIVE TESTING
Agile Creative Testing to rozwiązanie pozwalające na szybką ocenę i testowanie kreacji na różnym etapie jej przygotowania.
FULL CREATIVE TESTING
Full Creative Testing to rozwiązanie pozwalające na kompleksową ocenę i testowanie kreacji na różnym etapie jej przygotowania.
JAK MOŻEMY CI POMÓC?
Jeżeli chcesz z nami porozmawiać o rozwiązaniach dla Twojej firmy, napisz do nas!