Rozwiązania pomagające kompleksowo zrozumieć i zdefiniować, kim
jest konsument i jak doświadcza kategorie oraz marki. Dzięki nim możemy zdefiniować grupę docelową, zrozumieć proces podejmowania decyzji zakupowej oraz ustalić mocne i słabe strony marki.
Identyfikuje cechy wyróżniające markę,
a także pozwala na zrozumienie barier
i czynników wpływających
na wybór marki lub marek konkurencyjnych.
Narzędzie to jest często wykorzystywane w procesie pozycjonowania marki.
Rozwiązanie współtworzone razem z zespołami strategii, pozwalające stworzyć kompleksowy portret konsumenta
w kategorii, począwszy od demografii, psychografii, konsumpcji mediów i treści, przez komunikację, analizę konkurencji, po segmentację.
Odpowiada na pytania:
z jakim nastawieniem emocjonalnym, ile, gdzie, jak, o czym i co piszą internauci na temat marki
i jej konkurencji lub danego zagadnienia.
Pozwala markom na poznanie i lepsze zrozumienie konsumentów pod kątem ich postaw, zwyczajów, barier
i motywacji w danym obszarze życia (kategorii produktów, obszarze aktywności, itp.).