NASZA MISJA

YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii. Specjalizujemy się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych.

Jesteśmy częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opieramy na wieloletniej współpracy z Klientami agencji mediowych, kreatywnych, performance’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych.

W YOTTA potrafimy patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Poprzez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.

ZESPÓŁ YOTTA

W YOTTA oferujemy zarówno doradztwo biznesowe jak i odpowiadamy za wdrożenia. Jako praktycy z wieloletnim doświadczeniem potrafimy nie tylko doradzić klientom, co i kiedy powinno być zrobione, ale jesteśmy również w stanie taki projekt dla nich zrealizować. W naszym zespole posiadamy zarówno doświadczonych konsultantów, doradców klienta jak i ekspertów dziedzinowych, specjalizujących się m.in. w badaniach, analityce, gromadzeniu, przetwarzaniu oraz wizualizacji danych, adoperations, strategii i wdrożeniach z zakresu AdTech i MarTech, webanalityce, a także developmencie.

POZNAJ NASZYCH LIDERÓW

Anna Sakowicz

GENERAL MANAGER YOTTA, CHIEF DATA AND ANALYTICS OFFICER PUBLICIS GROUPE

Związana z rynkiem komunikacji marketingowej od 2000 roku. W 2013 r. dołączyła do Starcom Mediavest Group jako Chief Digital Officer, wraz z powstaniem Grupy Publicis w 2016 roku objęła stanowisko Chief Digital, Data&Analytics Officera. 

Michał Kaliński

BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR

Posiada ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu procesami sprzedażowymi na rynku mediów. 
Jest doświadczonym menadżerem w rozwoju biznesu, produktów i zarządzania zespołami sprzedażowymi.

BEATA SOKOŁOWSKA

RESEARCH DIRECTOR

Ma ponad 20-letnie doświadczenie badawcze ze specjalizacją w badaniach efektywności komunikacji i mediów. 

IRYNA ILKIV

TAAG DIRECTOR

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z technologią Ad i MarTech.

JOANNA MAKOLĄDRA

DATA ANALYTICS DIRECTOR

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie analityczne, specjalizuje się w zaawansowanych analizach efektywności komunikacji i mediów.

LECH ZABŁOCKI

HEAD OF BUSINESS INTELLIGENCE

Posiada ponad 18 letnie doświadczenie w zakresie analityki danych, project managmentu i product ownershipu w obszarach wizualizacji, inżynierii danych i tworzenia oprogramowania.

PAULINA BOROWSKA

BUSINESS INTEGRATION LEAD MEDIA & PERFORMANCE

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w badaniach rynku, mediów i konsumentów, analityce efektywności mediów, a także w planowaniu i zakupie mediów digitalowych.

Krzysztof Majkowski

OPERATIONAL EXCELLENCE, CREATIVE & INFLUENCE LEAD

Posiada 19-letnie doświadczenie w insightach, badaniach komunikacji, rynku i konsumentów, analityce i nowych technologiach.

JOANNA NOWIK

BUSINESS INTEGRATION MANAGER MEDIA

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy nad strategiami, planowaniem i badaniem efektywności mediów dla marek i marketerów.

DOŚWIADCZENIE

Przez lata przeprowadziliśmy setki analiz, badań i wdrożeń z zakresu AdTech i MarTech, praktycznie we wszystkich branżach, na wielu rynkach. Kumulując i syntetyzując płynącą z nich wiedzę potrafimy doradzić Klientowi co pomoże rozwinąć jego biznes, co wpłynie pozytywnie na jego markę, jak powinien zwiększyć efektywność komunikacji oraz jakiej wiedzy o swoim konsumencie potrzebuje i gdzie powinien jej szukać.

modeli ekonometycznych
0 +
projektów badawczych
0 +
rozwiązań business intelligence
0 +
rynków
0 +
klientów
0 +

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA