Strona główna » O nas
NASZA MISJA
YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii. Specjalizujemy się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych.
Jesteśmy częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opieramy na wieloletniej współpracy z Klientami agencji mediowych, kreatywnych, performance’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych.
W YOTTA potrafimy patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Poprzez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.
ZESPÓŁ YOTTA
W YOTTA oferujemy zarówno doradztwo biznesowe jak i odpowiadamy za wdrożenia. Jako praktycy z wieloletnim doświadczeniem potrafimy nie tylko doradzić klientom, co i kiedy powinno być zrobione, ale jesteśmy również w stanie taki projekt dla nich zrealizować. W naszym zespole posiadamy zarówno doświadczonych konsultantów, doradców klienta jak i ekspertów dziedzinowych, specjalizujących się m.in. w badaniach, analityce, gromadzeniu, przetwarzaniu oraz wizualizacji danych, adoperations, strategii i wdrożeniach z zakresu AdTech i MarTech, webanalityce, a także developmencie.
POZNAJ NASZYCH LIDERÓW
Anna Sakowicz
Związana z rynkiem komunikacji marketingowej od 2000 roku. W 2013 r. dołączyła do Starcom Mediavest Group jako Chief Digital Officer, wraz z powstaniem Grupy Publicis w 2016 roku objęła stanowisko Chief Digital, Data&Analytics Officera.
BEATA SOKOŁOWSKA
Ma ponad 20-letnie doświadczenie badawcze ze specjalizacją w badaniach efektywności komunikacji i mediów.
IRYNA ILKIV
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z technologią Ad i MarTech.
JOANNA MAKOLĄDRA
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie analityczne, specjalizuje się w zaawansowanych analizach efektywności komunikacji i mediów.
LECH ZABŁOCKI
Posiada ponad 18 letnie doświadczenie w zakresie analityki danych, project managmentu i product ownershipu w obszarach wizualizacji, inżynierii danych i tworzenia oprogramowania.
PAULINA BOROWSKA
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w badaniach rynku, mediów i konsumentów, analityce efektywności mediów, a także w planowaniu i zakupie mediów digitalowych.
Krzysztof Majkowski
Posiada 19-letnie doświadczenie w insightach, badaniach komunikacji, rynku i konsumentów, analityce i nowych technologiach.
JOANNA NOWIK
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy nad strategiami, planowaniem i badaniem efektywności mediów dla marek i marketerów.
DOŚWIADCZENIE
Przez lata przeprowadziliśmy setki analiz, badań i wdrożeń z zakresu AdTech i MarTech, praktycznie we wszystkich branżach, na wielu rynkach. Kumulując i syntetyzując płynącą z nich wiedzę potrafimy doradzić Klientowi co pomoże rozwinąć jego biznes, co wpłynie pozytywnie na jego markę, jak powinien zwiększyć efektywność komunikacji oraz jakiej wiedzy o swoim konsumencie potrzebuje i gdzie powinien jej szukać.