Nasze podejście

Na biznes patrzymy całościowo, a komunikację i marketing widzimy szeroko – w szczególności z perspektywy danych i technologii. Znając dogłębnie proces działania agencji mediowych, kreatywnych, performanecowych, commercowych, influencerskich czy PR-owych, które są częścią Grupy Publicis, nieustająco myślimy o skutecznym realizowaniu celów biznesowych Klientów i zwiększaniu efektywności.

Z kim pracujemy


Współpracujemy zarówno z C-level (w szczególności CEO, CTO, CMO), jak i specjalistami odpowiadającymi za działania marketingowe, sprzedażowe, a także ekspertami od danych i technologii (data stewardami, ekspertami od marketing automation czy webanalityki).

Mając szerokie kompetencje doradczo-wdrożeniowe, dbamy o przełożenie naszych działań na biznes Klientów i wspieramy ich w świadomym podejmowaniu decyzji, dając sprawdzone, możliwe do wdrożenia, przynoszące konkretne efekty rekomendacje. Zapewniamy ich skuteczne wdrożenia, realizując nasze projekty we wszystkich branżach oraz na wielu rynkach świata.

Nasza oferta

W naszej ofercie, nie mówimy o produktach, a o odpowiedzi na wyzwania biznesowe Klientów. Oferujemy rozwiązania dla biznesu, brandu, komunikacji i konsumenta – w zależności gdzie wyzwanie ma klient, jego marka czy produkt

dane

Wierzymy, że dane to element, który zmienia od podstaw to, jak marki rozwijają swój biznes, wpływa na to, jak budują pozytywne doświadczenia z konsumentami na całej ścieżce. Jednak ważne, aby umożliwiały one pomiar efektywności prowadzonych działań oraz identyfikację obszarów wzrostu biznesu i przewidywanie efektów na przyszłość. Aby tak się stało potrzebne są ramy dla gromadzenia i wykorzystywania danych, a także przekształcania tych danych z informacji w wiedzę, która może rozwiązać wyzwania biznesowe. W świecie zawrotnie rosnącej skali danych, pomagamy Klientom dbać o to, żeby ich analiza zawsze miała jasny cel, była osadzona na właściwym fundamencie i prowadzona z myślą o wdrożeniu wniosków w życie.

technologie

Nasze podejście do technologii określamy jako ‚technology agnostic’. Technologia jest dla nas jedynie środkiem do celu, kluczowe jest wyzwanie biznesowe, na jakie ma odpowiadać. Rekomendacje opieramy o najlepsze technologie, łącząc umiejętnie ze sobą narzędzia i maksymalnie wykorzystując ich możliwości. Posiadamy własny zespół developerów, który tworzy produkty dla klientów oraz na nasze własne potrzeby.

JAK MOŻEMY CI POMÓC?​

JEŻELI CHCESZ ŻEBYŚMY POMOGLI ZAADRESOWAĆ TWOJE WYZWANIA

Raport

Retail Media i ich rola w procesie zakupowym

Najbardziej użyteczny marketingowo raport o roli Retail Mediów w Polsce.