COMMUNICATION IMPACT STUDY

Produkty służące do analizy komunikacji lub jej wybranych elementów np. influencerów, contentu czy działań PR. Pozwalają zrozumieć wpływ kampanii na KPI marki – zarówno zasięgowe, komunikacyjne, jak i wizerunkowe – dostarczając również rekomendacji na przyszłość.

Cross Campaign Study

Mierzy wpływ wielu kampanii na pozycję marki na tle konkurencji i jej KPI. Odpowiada na pytanie, jak różne platformy komunikacyjne współdziałają ze sobą.

Cross Media Study

Mierzy wpływ kampanii wielomediowej oraz synergii pomiędzy różnymi kanałami, na pozycję marki na tle konkurencji i jej KPI.

Influencer Impact Study

Mierzy skuteczność współpracy z Influencerami, a także ich wpływ na budowanie KPI marki.

Podcast Impact Study

Mierzy skuteczność komunikacji marki w podcastach, a także ich wpływ na budowanie KPI marki.

Branded Content Impact Study

Mierzy efektywność różnych działań kontentowych np. lokowania produktu oraz pokazuje wpływ działań branded content na budowanie KPI marki.

Action Impact Study

Mierzy skuteczność działań niestandardowych (np. akcji specjalnych lub CSR) oraz wpływ tych działań na budowanie KPI marki.

PR Impact Study

Mierzy skuteczność działań PR, pokazuje wpływ tych działań na budowanie KPI marki, porównanie ich z innymi działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi.