Usługi umożliwiające kompleksową ocenę i optymalizację
User Experience (doświadczenia użytkownika) na wszystkich etapach kontaktu użytkownika z marką w Internecie i aplikacjach mobilnych.
Audyt funkcjonalności
i przyjazności strony
lub aplikacji
dla użytkowników. Prowadzi do poprawy doświadczenia użytkownika (UX), pozwala na optymalizację działań marketingowych
i zwiększenie konwersji.
Pozwala na wdrożenie
i konfigurację narzędzi
do gromadzenia danych
o interakcji użytkownika
ze stroną lub aplikacją. Stanowi pierwszy krok na drodze do monitorowania
i optymalizacji UX strony.
Dostarcza zestaw rekomendacji
oraz plan działania prowadzący
do zwiększenia użyteczności strony
lub aplikacji, poprawy doświadczenia użytkownika (UX)
i zwiększenie konwersji.
Szkolenie podnoszące kwalifikacje w zakresie poprawy doświadczenia użytkownika (UX), optymalizacji strony
lub aplikacji i zwiększania konwersji. Dostarcza praktyczną wiedzę
z zakresu metod, narzędzi i analizy danych.
Pomaga w optymalizacji strony, pod kątem konwersji lub realizacji innych KPI.
Polega na realizacji eksperymentu z użyciem dwóch lub więcej wersji strony internetowej,
jej elementów lub kreacji.